Saturday 25 August 2012

Anwar ahli Freemason?

http://www.anwaraidc.com/?p=26951
Anwar Freemason? Tun Mustapha pun di tuduh ahli Freemason. Dalam
selidik saya, tiada masala lah menjadi ahli freemason. Sama juga jadi
ahli rotary Club dll. Namun, terdengar cerita ini kembali, ingat pula
aku cerita Tun Mustapha. Dikaji dengan fitnah fitnah UMNO yang lain,
saya sekarang sudah pasti ini adalah fitnah belaka, untuk merampas
hasil Sabah dan saya telah bersalah kerana tidak menguatkan kesangsian
saya. Freemason adalah persatuan Yahudi yang amat rahsia? Kenapa buka
rahsia sekarang? Hubungan UMNO dengan Yahudi memang terbukti kuat,
maklumlah dua dua gila wang. Tida mustahil, propaganda ini dari UMNO
yang membayar Freemason untuk merosakkan nama 2 pejuang Islam. Kedua
dua taat kepada hukum Islam dan berani bersuara tentang Islam.

No comments: